Klacht Luxebedden.nl: Wachten 20 weken op bed (9 weken beloofd). Geen toezegging op leverdatum. Slapen nu op de grond.

avdbl

Het bestelde bed zou in week 50 geleverd worden. Dit termijn is meerdere malen met 2 weken uitgesteld. We zouden uiterlijk deze week ons bed krijgen maar het is wederom met 3 weken uitgesteld. Inmiddels hebben we geen vertrouwen meer in dat het dan wel komt. Immers is ons al 4 maal een datum beloofd. We wacht dan bijna 20 weken op onze bestelling die binnen 9 weken geleverd zou zijn (zoals staat vermeld op de aankoopbon).

We slapen inmiddels op de grond en wensen een schadecompensatie van 500 euro. Dat mag eventueel ook in de vorm van een tegoedbon als het niet anders kan. Daarnaast moet echt zo spoedig mogelijk het bed geleverd worden. We kunnen niet langer dan week 7/8 wachten.

Luxebedden.nl
    Goedemorgen meneer en/of mevrouw Lacor,

Bedankt voor het melden van uw klacht op Klachtenkompas.nl.

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Luxebedden.nl

Ook een klacht indienen over Luxebedden.nl?