Opgelost door Luxebedden.nl: Zeer slechte bereikbaarheid klantenservice en totaal geen terugkoppeling

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 360857
Gebruiker
w.slagboom
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 12 januari hebben we een nieuw bed besteld, levertijd zou ongeveer 12 weken zijn. Volgens de site zou het rond 2 april geleverd worden. Niet dus.
Via telefoon, via chat, via mail probeer ik er nu al een aantal dagen achter te komen wanneer ons bed wordt bezorgd. Via geen enkele weg ontvang ik een reactie.
Telefoon wordt niet beantwoord (krijg alleen minutenlang een mega irritant wachtmuziekje). Waarschijnlijk weten ze bij de klantenservice ook niet wat het woord 'live' betekent in het woord LiveChat, want ook daar komt geen reactie op m'n vraag en blijkbaar is het ook héél lastig om een mail te beantwoorden.

De oplossing

Ik wil gewoon weten wanneer ons bed wordt bezorgd. Er is aangegeven 12 weken, die termijn is verstreken, maar we horen ook niet wanneer het dan wel bezorgd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Luxebedden.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    w.slagboom
    Datum
    Is het nu werkelijk zo moeilijk om te reageren? Om je klanten op de hoogte te houden?
    Volgens de winkel (want ook daar ben ik inmiddels geweest) is alles gewoon op voorraad en zou de levering ingepland kunnen worden. WAAROM BELLEN JULLIE DAN NIET GEWOON??

Uiteindelijke oplossing

Auteur
w.slagboom
Datum
Uiteindelijke oplossing
Luxebedden heeft eindelijk contact opgenomen en als het goed is, wordt het bed aankomende week geleverd. Heb niet het idee dat het iets te maken heeft gehad met de melding op klachtencompas. Heb immers ook nog steeds geen reactie op m'n email. Gezien de laksheid met reageren, hoop ik niet dat we gebruik hoeven te maken van de matrassen omruilgarantie.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Luxebedden.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen