Opgelost door Luxehangensluitwerk.nl: Via de website besteld, netjes betaald, nooit meer iets gehoord

Marianna

Op 2-2-2016 heb ik via de website www.luxehangensluitwerk.nl een Wallebroek deurvastzetter besteld.
Bedrag is netjes afgeschreven via IDEAL
Tot nu toe nooit meer iets van gehoord. Geen bevestiging, niets

levering van gewenste artikel of retournering bedrag

Wij vinden dat Luxehangensluitwerk.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Marianna
    Beste mensen van Klachtencompas.
    Met betrekking tot de door mij geuite klacht hebben zich nieuwe ontwikkelingen voorgedaan.
    Nadat ik via derden achter de identiteit van de website kwam, heb ik hen geconfronteerd met de ontstane situatie. Het bedrijf verontschuldigde zich, bood direct excuses aan en beloofde om de fout binnen 24 uur te herstellen door alsnog het gekochte artikel te leveren.
    Dit is inderdaad gedaan en hiermee is deze zaak opgelost.
    Met dank voor jullie inzet.
    Marianna
    Dit is inderdaad gedaan en hiermee is deze zaak opgelost.
    Met dank voor jullie inzet.

Marianna

Ook een klacht indienen over Luxehangensluitwerk.nl?