Klacht Luxovo.shop: Fraude met hetzelfde bedrijf na vele recensies gelezen te hebben

Klachtnummer
# 493447
Gebruiker
Claudetje 47
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 25 oktober een jas besteld en gekocht bij de onlineshop Fashiora shop via Facebook. Deze koste mij 54, 99. Betaald bij Bietigheim Sunshine Ltd. Via mollie. Deze jas heb ik nog steeds niet binnen. Heb ze een email gestuurd met de mededeling om mijn jas aub te bezorgen omdat ze zeiden dat het maar een week zou duren dat ik de jas binnen heb. Hebben daar 1 keer op gereageerd en dat was het. Ik krijg geen contact meer met ze. Ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben.

De oplossing

Wilt of kunt u mij aub helpen om alsnog mijn jas te krijgen of mijn geld terug. Had er voor gespaard want ik heb een bijstandsuitkering. U bent mijn laatste redmiddel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Luxovo.shop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Luxovo.shop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen