Klacht Luxplus.nl: Ik heb een abonnement zonder duidelijk akkoord de van mijn kant met extra afschrijvingen .

Klachtnummer
# 469606
Gebruiker
Vriendelijkevriend
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een bestelling bij Luxplus in juni die netjes is geleverd is er zonder dat ik er van op de hoogte was een abonnement met mij aangegaan en wordt er niet alleen maandelijks maar ook binnen een maand 3 x een bedrag van €8,95 afgeschreven.

De oplossing

Het bedrijf moet alle abonnementsgelden terugbetalen.
Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar het bedrijf om het abonnement stop te zetten en het geld terug te storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Luxplus.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Luxplus.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen