Klacht Luxplus.nl: ONGWENST Lidmaatschap van €8,95 per maand bij aankoop 1 product

# 631978
Rob Luijkx

Bestel je eenmalig een product bij dit bedrijf van €6,75. Vervolgens wordt er automatisch een lidmaatschap aan verbonden en ben je maandelijks €8,95 per maand kwijt wat ze automatisch afschrijven van je rekening.

Neigt naar oplichterij! Pas hiermee op en LEES de KLEINE lettertjes. Anders ben je zoals ons 24 maanden lang €8,95 aan het betalen.

Mvg Rob

Geld retour storten en in het vervolg DUIDELIJKER COMMUNICEREN dat met het doen van de aankoop ook een lidmaatschap wordt afgesloten. Ik wil een terugstorting van 22 maanden. Mocht dit niet tot de mogelijkheden behoren ga ik rechtsbijstand inschakelen.
Blijven bij hun standpunt. Je ontvangt een algemene e mail met uitleg.

Luxplus.nl
    Bedankt voor jouw bericht en excuses voor de verwarring.

Wij werken bij Luxplus.nl met een ledenconcept. Jij werd lid toen je op 02-09 een bestelling plaatste bij Luxplus tegen onze ledenprijs i.p.v. normale prijs, daarbij heb je de algemene voorwaarden van een lidmaatschap geaccepteerd. De eerste 30 dagen lidmaatschap waren gratis, daarna is jouw lidmaatschap verder gelopen tegen een bedrag van €8,95 per maand.
    Ik heb het lidmaatschap hierbij voor jou stopgezet. Het lidmaatschap loopt nog tot 21-12. Gemaakte lidmaatschapskosten vergoeden we helaas niet.

Ter info, het is op veel verschillende plaatsen op Luxplus.nl genoemd dat ledenprijzen alleen gelden voor leden en dat iemand lid wordt wanneer diegene producten aankoopt tegen de ledenprijs. Het wordt bijvoorbeeld genoemd op de startpagina, bij elk product staat ‘ledenprijs’ en het wordt verder uitgelegd op de ‘Over Luxplus’ sectie en in de ‘Algemene voorwaarden’ en ‘Lidmaatschapsvoorwaarden’ sectie onderaan elke pagina. Als klant moet je bewust de keuze maken of je een product wilt aankopen tegen de ledenprijs of voor de normale prijs. Onder de ledenprijs informeren we je dat je een lidmaatschap afneemt wanneer je een product tegen de ledenprijs koopt. Een lidmaatschap wordt ook toegevoegd aan jouw winkelmand wanneer je voor de eerste keer producten tegen ledenprijs koopt. Daarnaast heb je een bevestiging in jouw e-mail ontvangen met informatie over jouw lidmaatschap wanneer je de eerste aankoop deed. Dit kun je ook nog eens op onze website nalezen: https://www.luxplus.nl/over-luxplus.
    We betreuren het dat ons concept jou niet goed duidelijk was.

We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Ook een klacht indienen over Luxplus.nl?