Klacht Luxplus: Ze misleiden mensen tot memebership die maandelijks geld van een mensenaccount afneemt

M

Ik heb een product gekocht bij Luxplus.nl. Zoals elke andere online winkel toen ze me vroegen om me te registreren, lette ik niet veel op. Er is echter een kleine lettertjes toegevoegd waarin staat dat als u zich als nieuwe klant registreert, u zich registreert om maandelijks 8,95 te betalen. Ze gebruiken ook een andere naam op het bankafschrift, waardoor het moeilijker wordt om uit te zingen. Ik heb online gecontroleerd en ik ben niet de enige.

Ik wil het geld dat ze hebben teruggenomen. Ik wil ook dat ze een account aanmaken om ervoor te zorgen dat uw producten worden geleverd vanaf het moment dat u zich aanmeldt voor een lidmaatschap dat 8,95 per maand kost. Deze praktijk is misleidend en kost veel geld aan nietsvermoedende klanten

Wij vinden dat Luxplus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Luxplus?