Klacht Luxplus: Zonder toestemming lidmaatschap geïncasseerd

Klachtnummer
# 482056
Gebruiker
Isabel#51
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ongevraagd iedere maand automatisch €8,95 voor een lidmaatschap van mijn rekening gehaald waar ik nooit geen toestemming voor gegeven hebt of mail van heb ontvangen .
Ik hoop dat dit opgelost kan worden op een nette manier .

De oplossing

Direct lidmaatschap stopzetten en het geïncasseerde bedrag vanaf april terug storten zou wel zo netjes zijn luxplus 😡

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Luxplus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Luxplus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen