Klacht LuxStyle.nl: geen bestelling gedaan

Nganha

Ik heb laatst op facebook een advertentie gezien van luxstyle ik was benieuwd naar de prijzen maar bleek toch wat te duur. Ik moest op die site men mail, naam, adres etc invullen en kon toen pas de prijs zien. Ik heb hierbij geen rekeningnummer ingevuld. Opeens kreeg ik de volgende dag een mailtje met een orderbevestiging terwijl ik helemaal niks heb besteld. Heb hierna gelijk 2 mailtjes gestuurd met dat ik de zending wil anuleren en dat ik helemaal niks besteld heb. Krijg ik de volgende dag weer een mail met daarin dat als je je gegevens invult dat er gelijk een bestelling wordt geplaatst. Ik vind dit niet kunnen want ze hebben niet eens een rekenningnummer waar ze het geld vandaan kunnen halen. Het wordt dus gewoon per factuur gedaan. Heb hierna op internet gezocht voor wat informatie hoe je dit kunt annuleren. Op de site van rijksoverheid wordt gezegd dat je niet voor ongewenste pakketjes hoef te betalen. Het liefst los ik dit op met het bedrijf zelf dan op deze manier.

Ik wil graag dat de bestelling wordt geanuleerd en dat er niks wordt bezorgd. Ook wil ik geen vervolgzendingen krijgen en hoef ik nergens voor te betalen.

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?