Klacht LuxStyle.nl: heb niks besteld van luxstyle.nl

Klachtnummer
# 196657
Gebruiker
Corrieatsma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

mijn dochter kreeg een pakketje thuisgestuurd die ze niet heeft besteld,
ze dacht dat het gratis was dus opende ze de omhulsel van het produkt,
het produkt zelf heeft ze niet opengemaakt.
binnen 10 dagen kon het teruggestuurd worden heb dan ook een mail gestuurd dat ik het terug wou sturen .
ik kon het niet terugsturen omdat het omhulsel beschadigd was,terwijl ze helemaal niks heeft besteld .
wil een fatsoenlijke oplossing want 54,90 is heel veel voor een 18 jarige die nog op school zit. wil ook navraag doen aan de consumenten bond en mijn jurist.
factuur nummer lxnl4568130

De oplossing

om dat ik gereageerd heb binnen 10 dagen , wil ik graag dat ik het alsnog terug kan sturen
ondanks dat het omhulsel beschadigd is.

0 reacties

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen