Opgelost door LuxStyle.nl: LAATSTE AANMANING??????

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 117505
Gebruiker
JB
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een SnoreKiller ontvangen zonder dat ik het besteld had. Contact opgenomen met LUX STYLE klantenservice België .. Ik kon het gewoon terug sturen. Wel naar Denemarken. Heb ik meteen 8-6-2015 gedaan. Vandaag kreeg ik een laatste aanmaning zodat boven de brief stond. Of ik maar even 53,95 over wilde maken anders kreeg ik bezoek van de deurwaarder.

De oplossing

Crediteren die rekening en het bedrijf eens flink aanpakken.

1 reactie

  1. Auteur
    JB
    Datum
    Kreeg het bericht dat LuxStyle niet was aangesloten bij Klachtenkompas. Toch heb ik het idee dat jullie openbare klacht zeker indruk heeft gemaakt bij Luxstyle. Dank hiervoor. Vr. Gr.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen