Klacht LuxStyle.nl: Luxstyle moet ten aller tijden de consumentenrecht respecteren en afspraken nakomen!

Klachtnummer
# 257253
Gebruiker
ioannis
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Via het bedrijf Luxstyle.nl twee (2) QUICKMAX oog serum gekocht en €.59,90 betaald ! Op 13 januari j.l. via e-mail correspondentie klacht ingediend en beroep gedaan op de tevredenheid garantie ! Hun directe antwoord was dat "Ik absoluut welke items dan ook naar hun kon retourneren als ik er niet gelukkig mee was" . Ik heb wat later wegens afwezigheid de producten geretourneerd maar ze kwamen achteraf met een 90 dagen retour garantie die eerder nooit en te nimmer vermeld was of naar verwijzen hebben!

Bovendien Luxstyle antwoordde in de lange e-mail correspondentie niet inhoudelijk op alle legitieme en redelijke vragen en niet eens op hun eerdere afspraken en toezeggingen! En achteraf weigert Luxstyle het bedarg ad €.59,90 te restitueren! dat kan natuurlijk niet, ook volgens de wettelijk 6 maanden garantie van de consumentenrecht!

De oplossing

Luxstyle moet direct het bedrag ad €.59,90 restitueren, eerlijk zijn, de consumentenrecht respecteren en hun toezeggingen volledig nakomen!

2 reacties

  1. Auteur
    ioannis
    Datum
    DE OPLOSSING:

    Luxstyle moet nu reageren! Luxstyle moet nu sportief zijn en alle verantwoordelijkheid nemen voor hun producten en acties !Luxstyle moet direct het bedrag ad €.59,90 restitueren, eerlijk zijn, de consumentenrecht respecteren en hun toezeggingen volledig nakomen!
  2. Auteur
    ioannis
    Datum
    Luxstyle moet nu reageren! Luxstyle moet nu sportief zijn en alle verantwoordelijkheid nemen voor hun producten en acties ! Luxstyle moet direct het bedrag ad €.59,90 restitueren, eerlijk zijn, de consumentenrecht respecteren en hun toezeggingen volledig nakomen!

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren