Klacht LuxStyle.nl: Luxstyle moet ten aller tijden de consumentenrecht respecteren en afspraken nakomen!

ioannis

Via het bedrijf Luxstyle.nl twee (2) QUICKMAX oog serum gekocht en €.59,90 betaald ! Op 13 januari j.l. via e-mail correspondentie klacht ingediend en beroep gedaan op de tevredenheid garantie ! Hun directe antwoord was dat "Ik absoluut welke items dan ook naar hun kon retourneren als ik er niet gelukkig mee was" . Ik heb wat later wegens afwezigheid de producten geretourneerd maar ze kwamen achteraf met een 90 dagen retour garantie die eerder nooit en te nimmer vermeld was of naar verwijzen hebben!

Bovendien Luxstyle antwoordde in de lange e-mail correspondentie niet inhoudelijk op alle legitieme en redelijke vragen en niet eens op hun eerdere afspraken en toezeggingen! En achteraf weigert Luxstyle het bedarg ad €.59,90 te restitueren! dat kan natuurlijk niet, ook volgens de wettelijk 6 maanden garantie van de consumentenrecht!

DE OPLOSSING:

Luxstyle moet nu reageren! Luxstyle moet nu sportief zijn en alle verantwoordelijkheid nemen voor hun producten en acties !Luxstyle moet direct het bedrag ad €.59,90 restitueren, eerlijk zijn, de consumentenrecht respecteren en hun toezeggingen volledig nakomen!
    ioannis
    Luxstyle moet nu reageren! Luxstyle moet nu sportief zijn en alle verantwoordelijkheid nemen voor hun producten en acties ! Luxstyle moet direct het bedrag ad €.59,90 restitueren, eerlijk zijn, de consumentenrecht respecteren en hun toezeggingen volledig nakomen!
    LuxStyle.nl
    Beste ,

De voorwaarden van de tevredenheidsgarantie worden in de algemene voorwaarden, waarmee u van te voren akkoord dient te gaan, uitgelegd:

"Tevredenheids-/Niet goed, geld terug garantie

Voor een aantal producten bieden wij een tevredenheids- en een niet goed, geld terug garantie aan. Je kunt deze producten naar redelijkheid gebruiken en binnen 90 dagen na aankoop terugsturen om je geld terug te krijgen. Ben je dus niet tevreden met je aankoop, dan zul je deze binnen 90 dagen aan ons moeten retourneren. Retourneringen die na het retourneringstermijn van 90 dagen binnenkomen zullen door ons worden geweigerd."

We zijn niet wettelijk verplicht om deze garantie van 90 dagen aan te bieden. De wettelijke zichttermijn bedraagt 14 dagen.

Uw claim van een wettelijke garantie van 6 maanden is van toepassing op gebruiksproducten zoals een auto, scooter of stofzuiger. De Quickmax wimpergroei serum is, net als andere cosmetica, een consumptieproduct waardoor er geen sprake is van een dergelijke garantie.

Omdat u de bestelling niet binnen 90 dagen heeft terug gestuurd, is de tevredenheidsgarantie helaas niet meer van toepassing.

met vriendelijke groet,
    LuxStyle

ioannis
Uiteindelijke oplossing Lustyle heeft de ondeugdelijke producten niet gerestitueerd!!! Dat is heel kwalijk! Luxstyle moet altijd ondeugdelijke producten vergoeden ongeacht de termijnen (die zij achteraf en bij klachten pas bekend maken) en altijd de eerdere gemaakte afspraken nakomen! Luxstyle moet niet nalatig zijn en veel weken later hetzelfde verhaal vertellen en alles herhalen! Luxstyle moet ten aller tijden de klant respecteren en geen valse en kwalijke producten verkopen!!! Luxstyle moet ten aller tijden de bedragen waar de klant voor betaald heeft altijd restitueren !!!