Klacht LuxStyle.nl: misleidende wetssite en bestelwijze met betalingsverplichting

Jolke

Op FB op link gedrukt en op site een proefbestelling gedaan nadat de adresgegevens waren gevraagd. Daarna bestelling gekregen van monster van een product( kost 0,01 euro) met een factuur erbij van 4,95 voor invoice fee en 9,95 delever fee. Totaal 14,91 incl BTW. Ik ben jonger dan 18 jaar en nergens wordt gevraagd naar leeftijd, terwijl dit wel nadrukkelijk als een belangrijk item in de leveringsvoorwaarden wordt genoemd.
Verzocht per email om retourprocedure en met de tekst dat er ongewild een bestelling is gedaan met betalingsverplichting. Reactie gekregen met beschrijving retourprocedure met daarbij de tekst van bij wijze van uitzondering een aanbod van het verlagen van de kosten tot 7,50 euro.
In de retourverpakking heb ik een voorbeeldbrief van consuwijzer bijgesloten omtrent de misleidende website, de originele factuur en het onaangeroerde product. Met een reactieverzoek binnen 2 weken. Gezien de andere klachten over dit bedrijf op internet is het goed dit nu al te melden.

Bedrijf moet website aanpassen, procedure volgens wetgeving uitvoeren.
Het bedrijf heeft nu de gelegenheid gedurende 2 weken om te komen tot een reactie van: het product is geretourneerd volgens aanwijzing en er zijn geen financiële verplichtingen.

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?