Klacht LuxStyle.nl: Niet afgerond bestelling doorgevoerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 133384
Gebruiker
Björna
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Luxstyle.nl heeft een bestelling doorgevoerd waar wij nooit opdracht voor hebben gegeven / bevestigd hebben.
Zij hebben het product opgestuurd en willen nu dat wij betalen of terug sturen naar Denemarken ?!?

De oplossing

Het niet bestelde product kan worden afgehaald in overleg.
Verzend verpakking is ook niet geopend!

3 reacties

  1. Auteur
    LuxStyle.nl
    Datum
    Het formulier dat u destijds heeft ingevuld, is het bestelformulier en als u deze bevestigt door op de Bestellen knop te drukken, dan wordt er een bestelling aangemaakt.
    Kiest u er niet voor om vooraf te betalen dan wordt deze per factuur verstuurd.
    Stuur dan s.v.p. een e-mail naar klacht@luxgroup.eu voor de retour instructies.
  2. Auteur
    Björna
    Datum
    we hadden al contact gehad met luxstyle, en hier wordt weer een standaard reactie geplaatst als of ze consumenten gewoon niet serieus nemen.
    Voor iets wat we niet hebben besteld, ga ik geen retourzend kosten naar DENENEMAKEN betalen.
  3. Auteur
    Björna
    Datum
    Geen tweede reactie meer van Luxstyle, stelletje oplichters zijn het.
    Hier zou de consumentenbond werk van moeten maken, kijk naar hoeveel klachten er hier op klachtkompas alleen al staan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Björna
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen