Klacht LuxStyle.nl: Niet afgerond bestelling doorgevoerd

Björna

Luxstyle.nl heeft een bestelling doorgevoerd waar wij nooit opdracht voor hebben gegeven / bevestigd hebben.
Zij hebben het product opgestuurd en willen nu dat wij betalen of terug sturen naar Denemarken ?!?

Het niet bestelde product kan worden afgehaald in overleg.
Verzend verpakking is ook niet geopend!

LuxStyle.nl
    Het formulier dat u destijds heeft ingevuld, is het bestelformulier en als u deze bevestigt door op de Bestellen knop te drukken, dan wordt er een bestelling aangemaakt.
    Kiest u er niet voor om vooraf te betalen dan wordt deze per factuur verstuurd.
    Stuur dan s.v.p. een e-mail naar klacht@luxgroup.eu voor de retour instructies.
    Björna
    we hadden al contact gehad met luxstyle, en hier wordt weer een standaard reactie geplaatst als of ze consumenten gewoon niet serieus nemen.
    Voor iets wat we niet hebben besteld, ga ik geen retourzend kosten naar DENENEMAKEN betalen.
    Björna
    Geen tweede reactie meer van Luxstyle, stelletje oplichters zijn het.
    Hier zou de consumentenbond werk van moeten maken, kijk naar hoeveel klachten er hier op klachtkompas alleen al staan.

Björna

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?