Opgelost door LuxStyle.nl: Niet besteld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 167077
Gebruiker
Monica
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pas geleden zag ik een product op luxstyle, wat mijn interesse wekten.
Ik noteerde mijn naam en adres, tot ik het bedrag zag, en heb dit afgebroken. Tot mijn verbazing kreeg ik vandaag 7 mei een pakketje in de brievenbus uit Denemarken met dat product, ik heb dit niet besteld.. Naar heen en weer gemaild te hebben, zegt de klantenservice dat mijn gegevens in een browser blijft staan en vandaar uit wordt dan een factuur gegeneerd en het pakketje wordt verzonden. Ik kan het wel retourneren maar de kosten zijn voor mij. Nogmaals ik heb niks goedgekeurd en te belachelijk voor woorden. Wat kan ik hiermee doen?? Verschillende klachten al gelezen op radar over luxstyle.

De oplossing

Graag weten hoe dit op te lossen, dat zij niet zomaar zonder toestemming iets toesturen wat ik niet hebt besteld

1 reactie

  1. Auteur
    Monica
    Datum
    Probleem is opgelost,

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Monica
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen