Klacht LuxStyle.nl: Niet besteld artikel ontvangen.

Klachtnummer
# 141991
Gebruiker
Monique
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb de site van luxstyle bezocht en gegevens ingevuld maar nadat ik zag wat het ging kosten de site meteen gesloten. Toch heb ik een pakketje ontvangen van luxstyle wat ik dus niet wil hebben. Heb na het ontvangst een mail gestuurd:

Dat ik niks heb besteld en dat ze er om kunnen komen. In een antwoord hierop word gezegd dat er gegevens zijn ingevuld op een bestelformulier en dat daarmee dus ook een bestelling is gedaan. Als u nooit op onze site of Facebook pagina bent geweest, dan raden wij u aan om aangifte doen van identiteitsfraude en een kopie hiervan naar ons toe mailen.
Ook al heb ik gegevens ingevuld ik heb nooit op de knop bestellen geklikt dus ging ervan uit dat ik geen bestelling had gedaan, maar toch wel een pakketje ontvangen wat ik helemaal niet wilde hebben.

De oplossing

Retour mogelijkheid zonder dat ik voor deze kosten hoef op te draaien want ik heb ook niets besteld. En dat ik uit het bestand word verwijderd en dus ook geen vervolg levering meer krijg.

0 reacties

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen