Klacht LuxStyle.nl: niet besteld pakketje

Klachtnummer
# 66957
Gebruiker
S
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nadat ik via internet de site van luxstyle heb bezocht, kreeg ik een push up bh thuisgestuurd (brievenbuspost) met een factuur. Meteen een mailtje gestuurd dat ik niks besteld heb en ook geen mail bevestiging heb gehad van een bestelling omdat ik het ook niet besteld heb en dat ik de goederen wil retourneren. Dat kon maar alleen op onze eigen kosten en naar Denemarken. Op internet inmiddels al veel meer klachten gelezen en werd ons afgeraden om de goederen terug te sturen want dan zeggen ze gewoon dat ze ze niet ontvangen hebben.
Diverse mails heen en weer. Zij beweren dat vanaf ons IP adres een bestelling is geplaatst, ik weet zeken van niet.
Aanmaningen blijven komen en nu hebben ze zelfs een incassobureau ingeschakeld.

De oplossing

Ik wil dat luxstyle mij schriftelijk bevestigt dat ik hen niets verschuldigd ben en dat alle acties met incassobureaus en dergelijke worden stopgezet aangezien ik niks besteld heb, en geen bestelbevestiging heb ontvangen van een bestelling.

0 reacties

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen