Klacht LuxStyle.nl: niet besteld pakketje

S

Nadat ik via internet de site van luxstyle heb bezocht, kreeg ik een push up bh thuisgestuurd (brievenbuspost) met een factuur. Meteen een mailtje gestuurd dat ik niks besteld heb en ook geen mail bevestiging heb gehad van een bestelling omdat ik het ook niet besteld heb en dat ik de goederen wil retourneren. Dat kon maar alleen op onze eigen kosten en naar Denemarken. Op internet inmiddels al veel meer klachten gelezen en werd ons afgeraden om de goederen terug te sturen want dan zeggen ze gewoon dat ze ze niet ontvangen hebben.
Diverse mails heen en weer. Zij beweren dat vanaf ons IP adres een bestelling is geplaatst, ik weet zeken van niet.
Aanmaningen blijven komen en nu hebben ze zelfs een incassobureau ingeschakeld.

Ik wil dat luxstyle mij schriftelijk bevestigt dat ik hen niets verschuldigd ben en dat alle acties met incassobureaus en dergelijke worden stopgezet aangezien ik niks besteld heb, en geen bestelbevestiging heb ontvangen van een bestelling.

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?