Klacht LuxStyle.nl: Niet besteld product, niet ontvangen, maar wel incasso en deurwaarder dreigementen

Fleur

Gister (8 maart) ontving ik een incasso van het bedrijf LuxStyle, met de mededeling dat ik 54,91 moet betalen voor een product (voor 3 maart) dat ik zowel niet besteld als ontvangen heb. Ik heb destijds deel van mijn gegevens ingevuld, maar nooit op bestellen geklikt.
Ook zeggen ze mij al twee maal eerder te hebben geattendeerd op de betaling, ook deze brieven heb ik niet ontvangen. Nu dreigen ze met deurwaarders, mits ik niet voor 3 maart heb betaald.
Toen ik deze incasso heb ontvangen gister, heb ik ze een mail gestuurd waarin ik zeg dat ik niets bij hen heb besteld/ontvangen, zowel geen mondelinge als schriftelijke overeenkomst met ze heb, en dat als zij van mening zijn dat het anders is, dat ze dit dan moeten bewijzen.
Hun reactie is dat een standaard mail, vraag een identiteitsclaim aan, of je mag het product houden voor 4.95, of mag retourneren, met als bijlage mijn naam, adres, ip-adres(verkrijgbaar via facebook) en specifieke data wanneer ik het besteld zou hebben.

Ik wil geen geld te hoeven betalen voor iets wat ik niet heb besteld.
Verder wil ik voorkomen dat ze ooit in de toekomst nog iets proberen te claimen, dus ook geen dreigementen met deurwaarders en haal mij uit het systeem.

LuxStyle.nl
    Beste Fleur,

Bedankt voor uw feedback.

Zodra u uw adresgegevens op de site invult en deze bevestigt, wordt er een bestelling aangemaakt en verwerkt.
    Als u dan daarna uw browser sluit, blijft de bestelling staan en wordt deze, zoals in het scherm ook wordt aangegeven, per factuur verzonden.

Om deze reden is er dan ook een Blackhead Killer peel-off masker naar u verstuurd waarbij u enkel verzendkosten en factuurkosten dient te betalen.

Aangezien u aangeeft niets ontvangen te hebben en omdat het een proefverpakking betreft, hebben we de factuur bij deze voor u gesloten.

Onze excuses voor het ongemak.

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?