Klacht LuxStyle.nl: Niets besteld bij Luxstyle

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 130101
Gebruiker
Dipo
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Vandaag 23 september 2015 pakketje ontvangen van Luxstyle, terwijl er niets is besteld, alleen advertentie bekeken. Te betalen inclusief verzend- en factuurkosten een bedrag van €.43,90. Op de factuur moet ik mij afmelden voor automatische levering. Ik heb e-mail bericht gezonden aan Luxtyle.nl, dat ik niets heb besteld en zeker niet heb aangemeld voor een automatische levering. Pakketje mogen zij komen ophalen, want heb meerdere malen gelezen, dat als je het retourneert, zij "niets" hebben ontvangen.

Gewenste oplossing

Ik wens een bericht binnen 14 dagen, wanneer en op welke tijd Luxstyle het pakketje komt ophalen en wens geen verdere correspondentie te ontvangen en mijn naw gegevens verwijderen uit hun administratie.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

7 reacties

  1. Auteur
    LuxStyle.nl
    Datum
    Beste Dirk,

    Als u uw N.A.W. gegevens invult en deze bevestigt door op de Bestellen knop te drukken,
    dan wordt er een bestelling aangemaakt en per factuur verzonden (tenzij u voor vooraf betalen kiest)

    Het abonnement is stop gezet en u kunt de zending uiteraard terug sturen. Onze klantenservice heeft al retourinstructies per e-mail verstuurd.

    We hebben niet de mogelijkheid om de zending op te halen.

  2. Auteur
    Dipo
    Datum
    Ik verstrek geen naw-gegevens en druk zeker niet op een "bestel"knop. Te gek voor woorden. IK HEB NIETS BESTELD of AANGEVRAAGD. Ik stuur niets retour, kom het maar ophalen, want Luxstyle stuurt mij ongevraagd artikel toe. Vind dit een soort van omgekeerde wereld.
  3. Auteur
    Dipo
    Datum
    Ps. NAW-gegevens zijn bekend, staat t.n.v. N.N. Postma
  4. Auteur
    LuxStyle.nl
    Datum
    Beste Dirk,

    U geeft in uw klacht aan dat u de advertentie heeft gekeken.
    Zonder het invullen van het bestelformulier hebben wij ook geen toegang tot uw N.A.W. gegevens en zonder deze gegevens kunnen wij ook geen bestelling opsturen.

    Het kan dus niet anders dat er destijds meer dan enkel gekeken is, tenzij u van mening bent dat iemand anders onder uw naam de bestelling heeft geplaatst.

    We hebben niet de mogelijkheid om de bestelling op te komen halen. U kunt de bestelling nog wel terugsturen.
  5. Auteur
    Dipo
    Datum
    Ik zend uiteindelijk het pakketje maar terug, want ik heb geen zin om meer tijd aan deze onzin te wijden. Triest als je zo hè geld moet verdienen.
  6. Auteur
    Dipo
    Datum
    Pakketje is opgestuurd naar Denemarken en email bericht ontvangen, dat de nota wordt gecrediteerd. Over en sluiten maar pffff.
  7. Auteur
    Dipo
    Datum
    Uiteindelijk maar meegewerkt voor iets wat ik niet heb besteld.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen