Klacht LuxStyle.nl: Niks besteld toch een rekening en verzending

lolalief

Ik heb op de site van LuxStyle gekeken naar een bepaald product van hun, om de kosten te achterhalen moest ik mijn adres en naam invoeren, ik zag daarna de kosten vond het te duur en heb hun site weer verlaten. Een paar dagen later krijg ik een mail waarin staat dat het product naar mij onderweg is en of ik 63,40 euro aan ze wil overmaken. Een factuur werd ook verzonden. Ik heb ze vervolgens gemaild en gevraagd of ze de bestelling ongedaan willen maken omdat ik niks besteld heb. Dit was echter niet meer mogelijk, het product was al onderweg. Maar ik kon het pakket altijd terug sturen. Natuurlijk wel in perfecte staat en met factuurbon toegevoegd plus een notitie met mijn naam, adres en telefoonnummer en of ik ze ook nog even wilde mailen als ik het pakket had verzonden. Natuurlijk waren de kosten voor het terugsturen voor mijn eigen rekening. Dit is toch pure oplichterij? Ik betaal niks!

Een duidelijke link waar je op kunt bestellen. Een betalingsmogelijkheid zoals Ideal , Pay pal of per creditcard en niet zomaar een factuur sturen.

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?