Klacht LuxStyle.nl: Niks besteld toch een rekening en verzending

Klachtnummer
# 172466
Gebruiker
lolalief
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op de site van LuxStyle gekeken naar een bepaald product van hun, om de kosten te achterhalen moest ik mijn adres en naam invoeren, ik zag daarna de kosten vond het te duur en heb hun site weer verlaten. Een paar dagen later krijg ik een mail waarin staat dat het product naar mij onderweg is en of ik 63,40 euro aan ze wil overmaken. Een factuur werd ook verzonden. Ik heb ze vervolgens gemaild en gevraagd of ze de bestelling ongedaan willen maken omdat ik niks besteld heb. Dit was echter niet meer mogelijk, het product was al onderweg. Maar ik kon het pakket altijd terug sturen. Natuurlijk wel in perfecte staat en met factuurbon toegevoegd plus een notitie met mijn naam, adres en telefoonnummer en of ik ze ook nog even wilde mailen als ik het pakket had verzonden. Natuurlijk waren de kosten voor het terugsturen voor mijn eigen rekening. Dit is toch pure oplichterij? Ik betaal niks!

De oplossing

Een duidelijke link waar je op kunt bestellen. Een betalingsmogelijkheid zoals Ideal , Pay pal of per creditcard en niet zomaar een factuur sturen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen