Klacht LuxStyle.nl: Ongevraagd product bezorgd

Klachtnummer
# 156925
Gebruiker
Inekeoosterbaan jansen
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ook ik heb een ongevraagd product ontvangen, contact opgenomen via de mail, kreeg als antwoord: dat ik het pakje retour moet zenden naar Denemarken kosten zijn voor mijn eigen rekening......aangetekend is de enige manier om bewijs te hebben maar daar zijn weer hoge kosten aan . Dus conclusie iets ongevraagd bezorgt gekregen en er zitten dus lijd kosten aan. WIE HEEFT EEN OP LOSSING VOOR DIT PROBLEEM?

Gewenste oplossing

Ik wil dit gewoon zonder kosten retour kunnen zenden!

2 reacties

  1. Auteur
    Inekeoosterbaan jansen
    Datum
    Pakje nu bijna 2 weken geleden retour afz gedaan, nog geen reactie gehad dat ze het ontvangen hebben.....wel een laatste aanmaning anders word incassobureau ingeschakeld....
  2. Auteur
    LuxStyle.nl
    Datum
    Beste Ineke,

    Bedankt voor uw feedback.

    Wanneer u het retour afzender stuurt, kan het een aantal weken duren voordat het aankomt wanneer het naar Denemarken gaat.

    We hebben de retournering inmiddels ontvangen en de factuur is gesloten.

    Onze excuses voor het ongemak.

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen