Klacht LuxStyle.nl: Ongevraagde toezending

Kristy

Geïnteresseerd in een advertentie over Quickmax wilde ik weten wat het betreffende artikel zou moeten kosten, en wat evt. verzendkosten e.d. zouden zijn. Hiervoor moet je een pagina invullen met je adresgegevens. Daarna de prijs gezien en besloten dat me dat te duur was (overigens stonden hier nog niet eens de verzendkosten bij). Pagina gesloten en tot mijn verbazing kwam er vanmorgen een pakketje binnen; factuur met verzendkosten en factuurkosten!. Onterecht verzonden en misleid door te weinig info vooraf. Ik zie nu op de site wat een klachtenregen er bestat over deze Firma... Ben niet van plan te betalen maar zie bij andere mensen dat er zelfs deurwaarders op de stoep staan. Ik zal de firma een mail sturen met daarin mijn acties en me beroepen op mijn recht als consument.

Ik wil dat de toezending van producten en facturen stopt (geen vervolg zendingen) en ik wens niet te betalen voor een product dat ik niet heb aangevraagd. Daarnaast vind ik de manier van aanvraag zoals LuxStyle deze interpreteert zwaar misleidend.
Tevens zou ik willen weten hoe alle consumenten die door dit bedrijf misleid zijn dit kunnen aanpakken. Met z'n allen sta je sterker dan alleen....

LuxStyle.nl
    Beste Kirsty,

Alle kosten worden van te voren in het bestelformulier dat u heeft ingevuld aangegeven en zodra u verder gaat, wordt er een bestelling aangemaakt.

Het abonnement is gesloten en u heeft de mogelijkheid om de producten die u heeft ontvangen terug te sturen.

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?