Klacht LuxStyle.nl: ongewenst een blackhead masker ontvangen

Klachtnummer
# 149996
Gebruiker
kuypers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op een advertentie op Facebook geklikt.
Om meer informatie te krijgen over het product moest ik mijn gegevens invullen.
Toen ik de prijs van het masker zag, heb ik de pagina verlaten.
Ik heb geen bestelling geplaatst, geen voorwaarden geaccepteerd en niet accoord gegaan met een bestelling of iets wat daarop lijkt.
Vervolgens krijg ik een paar dagen later via de post een pakketje in mijn brievenbus met een masker en een rekening van bijna 15.00 euro.
Ik wil dit masker niet en heb deze ook niet besteld. Ik heb vervolgens via de site een contract formulier ingevuld met mijn ervaring en de vraag hoe we dit gaan oplossen. Hier heb ik geen reactie op gekregen. Twee dagen later heb ik dit nogmaals gedaan. Tot dusver heb ik nog geen reactie terug gehad.

De oplossing

Ik wil graag dat mijn gegevens gewist worden en de rekening van het niet bestelde product moet worden kwijtgescholden. Ik wens verder niet lastig gevallen te worden door dit bedrijf

0 reacties

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen