Klacht LuxStyle.nl: Ongewenst pakketje ontvangen Lux-style!!

Dewi

Enkele weken terug kreeg ik een pakketje binnen van Lux-style! Ik heb het pakketje niet besteld en dat ook gelijk naar ze gemaild. Er werd teruggemaild dat ik het pakketje kon terugsturen naar Denemarken. Maar ik ga dus wat me nogal logisch lijkt niet de verzendkosten betalen voor een pakketje wat ik niet besteld heb! Vond het allemaal maar raar, dus ik heb gegoogled over hun en het blijkt dat dit soort klachten veel bij dit bedrijf voorkomen! Ik heb hun Aangeboden dat als ze het pakketje terug willen, ze dit ook zelf op mogen gaat halen. Vandaag heb ik een "laatste aanmaning" brief gekregen, met 10 euro extra herinneringskosten.

Dewi

Ik zou graag willen dat dit opgelost word zonder dat ik kosten zou moeten betalen aangezien ik hierom niet gevraagd heb.

LuxStyle.nl
    Beste Dewi,

We hebben niet de mogelijkheid om de zending op te komen halen.

We sturen enkel bestellingen op wanneer er op onze site handmatig de gegevens voor het plaatsen van een bestelling wordt ingevoerd.
    Als u nooit op onze site of Facebook pagina bent geweest, dan raden wij u aan om aangifte doen van identiteitsfraude en een kopie hiervan naar ons toe mailen.

Na ontvangst van deze kopie zullen we de factuur sluiten. U kunt deze kopie per e-mail sturen naar onze klantenservice.

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?