Klacht LuxStyle.nl: Ongewenst pakketje ontvangen Lux-style!!

Klachtnummer
# 129978
Gebruiker
Dewi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Enkele weken terug kreeg ik een pakketje binnen van Lux-style! Ik heb het pakketje niet besteld en dat ook gelijk naar ze gemaild. Er werd teruggemaild dat ik het pakketje kon terugsturen naar Denemarken. Maar ik ga dus wat me nogal logisch lijkt niet de verzendkosten betalen voor een pakketje wat ik niet besteld heb! Vond het allemaal maar raar, dus ik heb gegoogled over hun en het blijkt dat dit soort klachten veel bij dit bedrijf voorkomen! Ik heb hun Aangeboden dat als ze het pakketje terug willen, ze dit ook zelf op mogen gaat halen. Vandaag heb ik een "laatste aanmaning" brief gekregen, met 10 euro extra herinneringskosten.

Dewi

De oplossing

Ik zou graag willen dat dit opgelost word zonder dat ik kosten zou moeten betalen aangezien ik hierom niet gevraagd heb.

1 reactie

  1. Auteur
    LuxStyle.nl
    Datum
    Beste Dewi,

    We hebben niet de mogelijkheid om de zending op te komen halen.

    We sturen enkel bestellingen op wanneer er op onze site handmatig de gegevens voor het plaatsen van een bestelling wordt ingevoerd.
    Als u nooit op onze site of Facebook pagina bent geweest, dan raden wij u aan om aangifte doen van identiteitsfraude en een kopie hiervan naar ons toe mailen.

    Na ontvangst van deze kopie zullen we de factuur sluiten. U kunt deze kopie per e-mail sturen naar onze klantenservice.

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen