Klacht LuxStyle.nl: Ongewenst pakketje ontvangen

Klachtnummer
# 129379
Gebruiker
Seema
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onlangs heb ik een ongewenst bestelling van LuxStyle.nl ontvangen.
Deze heb ik niet besteld! Ik wil dit dan ook spoedig retour zenden.

Ik wil geen pakketjes van u ontvangen.
Wilt u mijn adres uit uw bestand verwijderen.

Graag ontvang ik spoedig het retour adres.
Ik neem aan dat ik verder niets meer aan u verschuldigd ben.
Ik verwacht ook geen verdere brieven/ aanmaningen.



Als consument sta ik in mijn recht en dient dit misverstand opgelost te worden.



Graag ontvang ik uw reactie binnen 2 weken.


(p.s. ik zal dit ook op sociaal media plaatsen om uw correcte afhandelingsmethode te peilen)

De oplossing

Ik wil geen pakketten ontvangen.
Dit pakket retour zenden.
Geen aanmaningen/kosten/herinneringen ontvangen.
Mijn contact gegevens verwijderen uit uw bestand.

1 reactie

  1. Auteur
    LuxStyle.nl
    Datum
    Beste Seema,

    De tweede zending is verstuurd naar aanleiding aan het abonnement dat is afgesloten met de originele bestelling.

    De retournering is inmiddels ontvangen dus de tweede factuur is gesloten en het abonnement is stop gezet.


Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen