Klacht LuxStyle.nl: Ongewenst pakketje van luxstyle

Klachtnummer
# 148707
Gebruiker
wenself
Datum
0 reacties

Details

De klacht

via een Facebook artikel kwam ik op de site van luxstyle. Ik was benieuwd, vul mijn adres, telefoonnummer en e-mail in en zie na 2x een groene button te hebben aangeklikt, de prijzen staan (die ze eerder niet vermeld hebben). Ik heb daarom de site weggeklikt alvorens een bestelling te hebben geplaatst. Ik heb ook geen product aangeklikt en ook geen akkoord gegeven aan voorwaarden.
Ik heb helemaal niks besteld. Bij het zien van de prijzen, heb ik de pagina weggeklikt en geen enkele bestelling geplaatst of bevestigd. Feit dat jullie mijn adres hebben, geeft geen recht op een verplichte verkoop. Daarbij heb ik ook geen voorwaarden aangeklikt. Ik vind dit een hele vreemde gang van zaken. Ik verwacht dan ook dat u, de door u geïnterpreteerde bestelling, daarom annuleert. Graag uw reactie ter bevestiging. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

De oplossing

Ik wil dat luxstyle de door hun geïnterpreteerde bestelling, die ik gedaan zou hebben, onmiddellijk wordt geannuleerd en ze mijn gegevens uit hun bestand halen.
Ik heb GEEN ENKELE overeenkomst getekend of voorwaarden geaccepteerd en zal daarom ook geen pakketten van deze firma in ontvangst nemen. Indien luxstyle hier geen gehoor aan geeft en mij mogelijk zal dwingen tot betalen, ben ik genoodzaakt om het uit handen te geven aan DAS rechtsbijstand.

0 reacties

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen