Klacht LuxStyle.nl: ONGEWENSTE LEVERING QUICKMAX

Klachtnummer
# 137740
Gebruiker
Jacqueline
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tot mijn verbazing heb ik 6-11-2015 een pakketje van u ontvangen. Ik heb de bestelling nooit geplaatst. Ik heb alleen via Facebook uw pagina bezocht. Om te kunnen zien wat de extra kosten zouden worden moest ik mijn gegevens invullen. Toen zag ik dat er ook nog eens hoge verzendkosten bijkwamen. Ik heb toen onmiddellijk de site verlaten. Ik heb NOOIT iets in het winkelwagentje geplaats, GEEN algemene voorwaarden geaccepteerd en NOOIT op de knop bestellen gedrukt. Een hele vreemde situatie dat er dan toch ongevraagd een levering wordt gedaan. Ik ben gaan googelen en zag oneindig veel klachten van andere mensen die uw site bezocht hebben, geen bestelling hebben geplaatst en toch een pakket hebben ontvangen. Ik vraag me af wat hier gaande is, aangezien ik het hele pakket niet eens wil hebben. Ik heb een mail gestuurd met deze uitleg maar u beweert (zoals bij iedereen ) dat ik wel degelijk iets besteld is. Schandalig dat u op deze manier geld probeert te verdienen.

De oplossing

Ik wens onmiddellijk uit het bestand gehaald te worden
en verder geen zendingen meer te ontvangen. U kunt het pakketje na afspraak bij mij komen ophalen. Of een antwoordnummer geven waar ik het gratis naar kan terugsturen. Ik ga absoluut geen kosten maken voor zaken waarom ik niet gevraagd heb.

1 reactie

  1. Auteur
    Jacqueline
    Datum
    Ik vind het onbegrijpelijk, dat ondanks het aantal enorme klachten over Luxstyle , ze gewoon ongestraft door kunnen gaan met hun praktijken.

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen