Klacht LuxStyle.nl: ONGEWENSTE LEVERING QUICKMAX

Jacqueline

Tot mijn verbazing heb ik 6-11-2015 een pakketje van u ontvangen. Ik heb de bestelling nooit geplaatst. Ik heb alleen via Facebook uw pagina bezocht. Om te kunnen zien wat de extra kosten zouden worden moest ik mijn gegevens invullen. Toen zag ik dat er ook nog eens hoge verzendkosten bijkwamen. Ik heb toen onmiddellijk de site verlaten. Ik heb NOOIT iets in het winkelwagentje geplaats, GEEN algemene voorwaarden geaccepteerd en NOOIT op de knop bestellen gedrukt. Een hele vreemde situatie dat er dan toch ongevraagd een levering wordt gedaan. Ik ben gaan googelen en zag oneindig veel klachten van andere mensen die uw site bezocht hebben, geen bestelling hebben geplaatst en toch een pakket hebben ontvangen. Ik vraag me af wat hier gaande is, aangezien ik het hele pakket niet eens wil hebben. Ik heb een mail gestuurd met deze uitleg maar u beweert (zoals bij iedereen ) dat ik wel degelijk iets besteld is. Schandalig dat u op deze manier geld probeert te verdienen.

Ik wens onmiddellijk uit het bestand gehaald te worden
en verder geen zendingen meer te ontvangen. U kunt het pakketje na afspraak bij mij komen ophalen. Of een antwoordnummer geven waar ik het gratis naar kan terugsturen. Ik ga absoluut geen kosten maken voor zaken waarom ik niet gevraagd heb.

Jacqueline
    Ik vind het onbegrijpelijk, dat ondanks het aantal enorme klachten over Luxstyle , ze gewoon ongestraft door kunnen gaan met hun praktijken.

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?