Klacht LuxStyle.nl: Opgelicht
Details
De klacht
Ik heb een keer een bestelling voor EEN product gedaan bij het bedrijf, via een advertentie op Facebook. daar stond dat dit product gratis is om uit te proberen.1 maand later kreeg ik een aanmaning met de verzoek om 73,90 euro te betalen.Daarna heb ik weer een nieuw pakketje gekregen en een rekening van 112,90 euro te betalen en de vermelding datde volgende aflevering zou op 06-01-2016. Ik heb nooit gevraagd voor een nieuwe aflevering !!! Ik heb een mail gestuurd naar info@luxstyle.nl met het verzoek om mij af te schrijven van hun lijst en ik wilde ook weten het adres waar kan ik hun laste pakket (de tweede ongevraagde aflevering)terugsturen.Ik wacht nogsteeds op hun antwoord. Wat kan ik nu doen???De oplossing
Het artikel terug sturen.Ik heb het nooit gebruikt!!!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.