Klacht LuxStyle.nl: Pakket niet besteld, nu bedreiging met aanmaningsbedrijf

Jael

Op Facebook reclame bekeken en om dit te kunnen zien moest je je naw gegevens invullen, zag toen belachelijke verzendprijs en heb weg geklikt. Ik heb geen order geplaatst, en toch zat ik vast aan een hele reeks bestellingen. deze heb ik direct geprobeerd te cancellen, maar de eerste bestelling heb ik toch thuis ontvangen.

Hier meerdere malen contact over gehad met Luxstyle, ik heb het terug gestuurd (na meerdere malen te hebben gemaild om het adres )en nu zeggen jullie dat je niets ontvangen hebt en krijg ik dreigementen van jullie dat er aanmaningskosten worden gerekend. ik wil dat jullie mij met rust laten en niet meer mailen. jullie moeten ophouden mij verder lastig te vallen met deze onzin. Ik weet dat ik in mijn recht sta en zal niet meer reageren op jullie onzin dreigementen.

Groeten Jael

Ik wil dat jullie mij niet meer benaderen op geen enkele manier.

LuxStyle.nl
    Beste Jael,

Bedankt voor uw feedback.

Het is niet helemaal duidelijk waarom het maar niet wilt lukken met uw retourzending. Het opgegeven adres is het juiste adres. We ontvangen dagelijks retourzendingen uit verschillende landen via deze route.

Aangezien deze kwestie nu al maanden loopt, zijn we bereid om te schikken en we hebben de factuur dan ook inmiddels voor u gesloten.

Onze excuses voor het ongemak en verder nog een fijne dag.

met vriendelijke groet,

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?