Opgelost door LuxStyle.nl: Valkuil advertentie op facebook

chrisis

Aanbod op FB aangeklikt. Krijg ik na een aantal weken een nota om te betalen.
Ik betaal niks, want ik heb ook niks ontvangen, daar bij is het een vreemd bedrag verzend/adm kosten..
Ik reageer niet, krijg weken later een soort aanmaning. Neem contact op. Wordt mij verzocht een papier te ondertekenen waarop ik aangeef niets te hebben ontvangen.
(Zij stuurden een zgn bestelorder waarvan ik de waarde niet kan beoordelen. Of ik wel/niet besteld heb.)
Ik ben dat niet van zins, weet niet wat er met handtekening kan gebeuren en/of bevestigd. Heb geantwoord het uit te zoeken. Computer gaat stuk verder dus ook niks gehoord. Gister Incasso dreigbrief..... .betalen 54 euro....anders etc.
Wil morgen mijn rechtsbijstandverzekering ook even om advies vragen.

Mocht blijken dat ik toch wel heb besteld uiteindelijk (mss. vanwege de geringe 4.95 kosten)wat eigenlijk misleidend was.
dan is het mijn eigen fout en zal ik die 14.95 betalen...
Maar...dan wil ik ook wel het product ontvangen!!!

Ik heb wel al e-mail contact gehad met het bedrijf, tot uitval computer..

LuxStyle.nl
    Beste Chris,

Bedankt voor uw feedback.

Zodra u uw adresgegevens op de site invult en deze bevestigt, wordt er een bestelling aangemaakt en verwerkt.
    Als u dan daarna uw browser sluit, blijft de bestelling staan en wordt deze, zoals in het scherm ook wordt aangegeven, per factuur verzonden.

Door het ondertekenen van het document zou u niet akkoord gaan met een nieuwe zending. Dit wordt ook niet aangegeven in het document.
    We zullen geen nieuwe levering opsturen en de factuur sluiten. U hoeft verder geen actie meer te ondernemen en kunt de herinnering negeren.
    chrisis
    Door bemoeienis van klachtenkompas is de vordering ingetrokken. Men zal geen verdere actie ondernemen.
    Luxstyle heeft overigens de misleidende aanbieding gecorrigeerd of FB.
    Dank voor uw bemoeienis!

chrisis

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?