Klacht LuxStyle.nl: Ze reageren niet eens op je klacht Belachelijk!

Elisa

DEZE KLACHT PLAATS IK NU VOOR DE 2E KEER!
ZE REAGEREN GEWOON NIET!!!

Deze klacht plaatste ik 3 weken eerder.
Een maand geleden heb ik iets besteld via FB van LuxStyle. Dit heb ik ook een paar dagen later ontvangen. Echter gisteravond ontving ik ineens een mail dat mijn bestelling werd verstuurd. Ik antwoordde netjes dat ik niets besteld had en dat het een vergissing moest zijn. Komt er als antwoord dat het deel uitmaakt van een abonnement dat is afgesloten met de eerste bestelling. Echter heb ik nooit een abonnement afgesloten. Deze bestelling kunnen ze niet meer ongedaan maken. Ze hebben nu wel het abonnement stopgezet. Dus een derde levering zal niet meer komen.
Even een bedrag van €74.85 betalen voor iets dat je niet wilt. Zo duur was het de eerste keer echt niet. En het werkt nog niet eens! Pfff is niet niks. Schandalig om op zo'n manier te verkopen. Is gewoon een scam. Hierop verdienen ze heel gemakkelijk veel hun geld.

De 2e factuur niet betalen. Het pakje is nog ongeopend. Jullie mogen het terug hebben.

Elisa
    Weer niet reageren op de klacht!!! Wel een betaalherinnering sturen met greigementen.

Elisa

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?