Klacht LuxStyle.nl: Ze reageren niet eens op je klacht Belachelijk!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 167760
Gebruiker
Elisa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

DEZE KLACHT PLAATS IK NU VOOR DE 2E KEER!
ZE REAGEREN GEWOON NIET!!!

Deze klacht plaatste ik 3 weken eerder.
Een maand geleden heb ik iets besteld via FB van LuxStyle. Dit heb ik ook een paar dagen later ontvangen. Echter gisteravond ontving ik ineens een mail dat mijn bestelling werd verstuurd. Ik antwoordde netjes dat ik niets besteld had en dat het een vergissing moest zijn. Komt er als antwoord dat het deel uitmaakt van een abonnement dat is afgesloten met de eerste bestelling. Echter heb ik nooit een abonnement afgesloten. Deze bestelling kunnen ze niet meer ongedaan maken. Ze hebben nu wel het abonnement stopgezet. Dus een derde levering zal niet meer komen.
Even een bedrag van €74.85 betalen voor iets dat je niet wilt. Zo duur was het de eerste keer echt niet. En het werkt nog niet eens! Pfff is niet niks. Schandalig om op zo'n manier te verkopen. Is gewoon een scam. Hierop verdienen ze heel gemakkelijk veel hun geld.

De oplossing

De 2e factuur niet betalen. Het pakje is nog ongeopend. Jullie mogen het terug hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    Elisa
    Datum
    Weer niet reageren op de klacht!!! Wel een betaalherinnering sturen met greigementen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Elisa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over LuxStyle.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen