Klacht Luxurious Locks: [verwijderd door moderator]

Klachtnummer
# 411707
Gebruiker
Tess
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18 november een föhn besteld via luxurious locks en via i deal betaald. Keurig een bevestiging gehad en een track en trace. Nadat een keer op de track en trace pagina werd aangegeven dat de levering vertraagd was werd het stil.... nog steeds staat de levering tussen 5 en 14 december en het is intussen 24 december....
Op de mails komt geen enkele reactie en op een andere manier is dit bedrijf niet bereikbaar....
Ik ben bang dat ik ben [verwijderd door moderator]. Helemaal nu ik zie dat dezelfde föhn bij alie expres 6 euro kost ipv de 49 euro die ik heb betaald.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Luxurious Locks hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Luxurious Locks?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen