Wij vinden dat Luxury Casino hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Luxury Casino: Luxury Casino / Casino Rewards
Details
Klacht
Door mijn chronische ziekte Multiple Sclerose (MS) ben ik via een mail terechtgekomen op www.mobileassists.co.uk en vervolgens op www.luxurycasino.com waar ik ongewild een account had aangemaakt en van 19 tot en met 23 februari al mijn geld, spaargeld en geld van mijn vrouw heb overgemaakt omdat ik in de war was, niet meer wist wat ik aan het doen was, door de ms klachten en beperkingen als nystagmus, glaucoom, evenwichts en concentratie problemen, angst en depressie,Ik had op 19 februari via de livechat aan een operator Sharif mijn medische problemen verteld en gezegd dat ik niet mag gokken en om mijn account af te sluiten en te blokkeren, dit hebben ze dus niet gedaan en ik krijg ook geen reacties van riskmanagement@casinorewards.com en support@casinorewards.com die gevestigd zijn in Australie, Sydney.
Gewenste oplossing
Van 19 tot en met 23 februari 2015 heb ik al mijn geld overgemaakt zonder de negatieve consequenties en de gevolgen te overzien.Mijn hulpvraag is om het geld weer terug te vragen te restitueren omdat ik thuis met een 3 maand oud baby en zonder geld zit, ik ben opgelicht omdat het account niet op tijd werd afgesloten en ik al mijn geld overgemaakt en ongewild verspeeld heb omdat ik in de war was en niet meer wist wat ik aan het doen was. Het geld heb ik hard nodig voor voornamelijk de baby, mijn gezondheid en voor onze levensonderhoud.
Ik hoop zo snel mogelijk een reactie van u te ontvangen.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.