Klacht Luxury Casino: Oplichting door Luxury Casino

S.K.

Door mijn chronische ziekte Multiple Sclerose (MS) ben ik via een mail terechtgekomen op www.mobileassists.co.uk en vervolgens op www.luxurycasino.com waar ik ongewild een account had aangemaakt en van 19 tot en met 23 februari al mijn geld, spaargeld en geld van mijn vrouw heb overgemaakt omdat ik in de war was, niet meer wist wat ik aan het doen was, door de ms klachten en beperkingen als visusklachten nystagmus, glaucoom, evenwichts en concentratie problemen, angst en depressie,

Ik had op 19 februari via de livechat aan een operator Sharif mijn medische problemen verteld en gezegd dat ik niet mag gokken en om mijn account af te sluiten en te blokkeren, dit hebben ze dus niet gedaan en ik krijg ook geen reacties van riskmanagement@casinorewards.com en support@casinorewards.com die gevestigd zijn in Australie, Sydney.

Volgens mij weten ze niet eens of zijn ze niet op de hoogte van een chronische ziekte als multiple sclerose en wat de beperkingen en klachten kunnen zijn.

Ik had op 19 februari via de livechat aan een operator Sharif mijn medische problemen verteld en gezegd dat ik niet mag gokken en om mijn account af te sluiten en te blokkeren, dit hebben ze dus niet gedaan en ik krijg ook geen reacties van riskmanagement@casinorewards.com en support@casinorewards.com die gevestigd zijn in Australie, Sydnet.

Van 19 tot en met 23 februari 2015 heb ik al mijn geld overgemaakt zonder de negatieve consequenties en de gevolgen te overzien.
Mijn hulpvraag is om het geld weer terug te vragen te restitueren omdat ik thuis met een baby en zonder geld zit, ik ben opgelicht omdat het account niet op tijd werd afgesloten en ik al mijn geld overgemaakt en ongewild verspeeld heb omdat ik in de war was en niet meer wist wat ik aan het doen was. Het geld heb ik hard nodig voor voornamelijk de baby wiens voor alles gaat.

Ik hoop zo snel mogelijk een reactie van u te ontvangen.

Wij vinden dat Luxury Casino hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Luxury Casino?