Klacht Luxury Hotel: Géén Rituals verassingsgeschenk t.w.v. 75,- euro ontvangen n.a.v. actie bij Luxury Hotel Company bij

Klachtnummer
# 409309
Gebruiker
B.Th. Jansen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Géén Rituals verassingsgeschenk t.w.v. 75,- euro ontvangen n.a.v. actie bij Luxury Hotel Company bij een boeking.
Slechte na communicatie, geen oplossing geboden maar bij de actie was duidelijk dit één van de verrassings geschenken. Wachtende nog op een reactie maar niets meer vernomen na 04-10-2019.

Gewenste oplossing

Een bon/cadeaukaart van 75,- euro zodat we zelf dot bij een Rituals winkel kunnen halen.
Geen waardebonnen voor juwelen waar alleen maar bijbetaald moet worden of sauna bonnen die minder waarde hebben omdat zelf boeken goedkoper is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Luxury Hotel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Luxury Hotel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen