Wij vinden dat Luxury Hotel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Luxury Hotel: Misleiding en geen verantwoordelijkheid nemen!
Details
Klacht
Via de site 2 overnachtingen met arrangement geboekt bij Boutique Ter Zand. Na inchecken deden zich elke gebreken voor, namelijk:- sauna's die niet werken
- zwembad was koud
- tv werkte niet na het resetten wel, Netflix functie deed het nog steeds niet
- Boiler uit. Dus geen warm water onder de de douche. Verder heel de nacht koud gehad.
- overdag weer boiler uitgeslagen, andere kamer aangeboden gekregen.
Dit is allemaal gemeld bij het hotel en het hotel kwam met een compensatie dat de drankjes niet in rekening gebracht worden en geen parkeerkosten. Beide compensaties zijn voor ons niet van toepassing geweest want de auto stond niet op hun terrein. En de drankjes hebben we niet aangenomen want die werden ons opgedrongen.
Na heen en weer contact met luxury en de manager van het hotel blijven ze naar elkaar vingers wijzen en wil niemand hun verantwoordelijkheid nemen en redelijke compensatie aanbieden.
Na wat dieper graven in de reviews zie je dat er bepaalde gebreken al een tijd aan de gang zijn en hier geen oplossing voor gezocht wordt.
Feit is dat je 2 nachten hebt geboekt voor ontspanning en op basis van wat je hebt gezien op de site via www.luxuryhotelcompany.com en dat is nu helemaal niet het geval geweest. Je hebt er vrije dagen voor genomen om te kunnen ontspannen en maar dat het een stressvolle 3 dagen zijn geweest.
Gewenste oplossing
Volledige compensatie van het verblijf!(En dan niet gesproken over de overige kosten die bij dit verblijf zijn komen kijken!)
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.