Klacht Luxury Hotel: oplichterij en misleidend

Klachtnummer
# 107564
Gebruiker
Irene
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ik heb via vakantie veiling een bon gewonnen voor een overnachting in 1 van jullie hotels maar vind het echt oplichterij en misleidend hoe dit gaat, want er staat nergens bij dat de je zo'n dure hotel moet boeken en belachelijk misleidend dat de 2de persoon hetzelfde bedrag moet betalen als de bon, terwijl bij de info pagina staat dat de bedrag van E185.00 bij jullie is voor 2 personen dus dat vind ik echt oplichterij, dat geld dus hetzelfde voor de welnessbon vind dit echt niet kunnen.

Gewenste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Luxury Hotel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Luxury Hotel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen