Klacht Luxurybeds: Komen hun afspraken niet na .wachttijd geen 3 maanden .. maar het dubbelen

wimjans66

Heb op 24-10-2017 een bed besteld bij Luxurybeds die was al begin januari binnen ,maar zonder matrassen .
We zitten nu inmiddels al in april .
We hebben een paar keer naar het kantoor gebeld met de vraag van hoe zit het er nu mee .krijgen we als antwoord we bellen u vandaag of ze vlug mogelijk terug .. nou niet dus .
We zijn afgelopen zondag 35 maart naar der zaak in Rotterdam geweest .weer het zelfde verhaal u wordt gebeld .
Heb net weer gebeld .word vandaag volgens de telefoniste weer gebeld ???? heb daar echt geen vertrouwen in..
Ze weten nu nog steeds niet of die matrassen in de container zit .. vindt dit zeer schandalig ,heb er ook even geen woorden voor .. sorry ..
Ben er helemaal klaar mee .liefs wil ik mijn geld terug en mijn bed bij een veel beter zaak dan Luxurybeds kopen .. maar helaas dan moet ik gerechtelijke stappen ondernemen . wat wel in mijn achterhoofd zit ..
Zal ook nooit meer daar iets kopen of hun aan mijn vrienden en familie aanraden ..
Ze zijn zeker geen aanrader ..
Heb het bed toen op 24-10-2017 volledige betaald .koste me 1500,00 euro ..

Vind het zeer triest dat dit gebeurd . gewoon zeggen we bellen u en dan gewoon niks meer van ze horen ..zo ga je toch niet met je klanten om ..

Ben zeer teleurgesteld in dat bedrijf ..

Zeker een excuses en een compensatie .. een vergoeding of iets dergelijks

Wij vinden dat Luxurybeds hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Luxurybeds?