Klacht Lycamobile: lyca mobile haalt tegoed van je mobiel

Klachtnummer
# 640663
Gebruiker
J.W. Kok
Datum
4 reacties

Details

Klacht

simkaart gekocht in telefoonwinkel voor 20 euro van Lyca mobile en die van mijn oude mobiel laten overzetten naar de nieuwe,waar ook 20 euro op stond. Ik moest na een uur wachten intoetsen *101 # en dan een rijtje cijfers.
Toen ik dat deed bleek mij beltegoed 0,03ct te zijn.
Naar de winkel de medewerkster zei dat er door lyca mobile het bedrag moest zijn afgehaald zij kon niets voor mij doen.

Gewenste oplossing

Ik wil die 40 euro tegoed hebben ik heb ervoor betaald

4 reacties

  1. Auteur
    J.W. Kok
    Datum
    Alleen een net bedrijf reageert op een klacht van een klant, geen reactie zegt dus genoeg. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.

  2. Auteur
    J.W. Kok
    Datum
    Krijg ik nog een reacitie op mijn klacht?
  3. Auteur
    J.W. Kok
    Datum
    Nog steeds geen reactie op mijn bericht.

  4. Auteur
    Lycamobile
    Datum
    Dear Y. Smith,
    We are sorry for delay in response. We are unable to reply to you at the moment.
    We understand that to process SIM swap you had purchased new SIM card from retailer with €20 top-up. Which is not credited after SIM swap.
    Please be informed that as we checked our records with the provided Lycamobile number 31687039965, your SIM swap was processed on 12/09/2022.
    For your kind information if you have any bundle in new SIM card then it will be expired after SIM swap. If you done €20 main balance top-up for your new SIM card. Please help us with voucher PIN.
    Your old number exists with 0 main balance and bundle National 15 OL.
    If you topped-up your old number and new number with €20, please help us with purchase proof.
    We thank you for using Lycamobile services, for more details and offers please visit our website at www.lycamobile.nl

    Kind Regards
    Yoganathan Rajasekaran
    Complaints Handler
    www.lycamobile.com

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Lycamobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen