Klacht Lycamobile: Blokkeren kaart

Klachtnummer
# 477414
Gebruiker
Rania
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Mijn lycamobile Card is geblokkeerd en nu probeer ik contact te krijgen met de klantenservice maar die krijg ik niet. Ik zou graag willen dat die kaart word gedeblokkeerd.

De oplossing

Ik wil dat mijn simkaart gedeblokkeerd word.

8 reacties

  1. Auteur
    Lycamobile
    Datum
    Hallo klant,

    Houd er rekening mee dat nummer 0687245613 ongeldig is. Bevestig alstublieft het juiste nummer en simkaartnummer om te controleren en ga verder.

    Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft.

    Vriendelijke groeten,

    Logesh Jayabalan
    Klachtenbehandelaar
  2. Auteur
    Rania
    Datum
    Kunt u mij uw nummer geven dan neem ik graag contact op.
  3. Auteur
    Lycamobile
    Datum
    Hallo klant,

    Ik begrijp dat u contact met mij wilt opnemen. Helaas is er geen direct contactnummer van mij beschikbaar. Deel de gevraagde details voor verdere hulp.

    Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft.

    Vriendelijke groeten,

    Logesh Jayabalan
    Klachtenbehandelaar
  4. Auteur
    Rania
    Datum
    En hoe moet ik jullie dan bereiken?
  5. Auteur
    Lycamobile
    Datum
    Geachte klant,

    U kunt via hetzelfde portaal contact opnemen. Of je kunt me een e-mail sturen op logesh.jayabalan@lycatelindia.in

    Nummer lijkt actief te zijn. Volg de onderstaande stappen met uw handset om handmatig uw netwerk te kiezen

    Ga naar het menu - Lycamobile Services - Lycamobile - Selecteer modus - Automatisch
    Bij het invoegen van een simkaart zou de sim binnen 15 seconden op het Lycamobile-netwerk moeten linken. In zeldzame gevallen zou het maximaal 45 seconden duren.

    Als in het geval dat de sim geen netwerk krijgt binnen 45 seconden:

    Ga naar het menu - Lycamobile Services - Lycamobile - Selecteer modus - Handmatig - Nationaal / Nederland
    Ga naar het menu - Lycamobile Services - Lycamobile - Selecteer taal - Engels

    Schakel de telefoon uit en weer in nadat u deze handeling hebt uitgevoerd. Het netwerk zal verschijnen.
    Deze instellingen zijn ingesteld als standaardinstellingen voor alle Lycamobile Sims.

    Als het niet werkt, deel het onderstaande dan voor verder onderzoek.

    Simkaartnummer:
    Merk en model handset:
    Foutmelding op het scherm van de handset:

    Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft.

    Vriendelijke groeten,

    Logesh Jayabalan
    Klachtenbehandelaar
  6. Auteur
    Lycamobile
    Datum
    Geachte klant,

    U kunt via hetzelfde portaal contact opnemen. Of je kunt me een e-mail sturen op logesh.jayabalan@lycatelindia.in

    Nummer lijkt actief te zijn. Volg de onderstaande stappen met uw handset om handmatig uw netwerk te kiezen

    Ga naar het menu - Lycamobile Services - Lycamobile - Selecteer modus - Automatisch
    Bij het invoegen van een simkaart zou de sim binnen 15 seconden op het Lycamobile-netwerk moeten linken. In zeldzame gevallen zou het maximaal 45 seconden duren.

    Als in het geval dat de sim geen netwerk krijgt binnen 45 seconden:

    Ga naar het menu - Lycamobile Services - Lycamobile - Selecteer modus - Handmatig - Nationaal / Nederland
    Ga naar het menu - Lycamobile Services - Lycamobile - Selecteer taal - Engels

    Schakel de telefoon uit en weer in nadat u deze handeling hebt uitgevoerd. Het netwerk zal verschijnen.
    Deze instellingen zijn ingesteld als standaardinstellingen voor alle Lycamobile Sims.

    Als het niet werkt, deel het onderstaande dan voor verder onderzoek.

    Simkaartnummer:
    Merk en model handset:
    Foutmelding op het scherm van de handset:

    Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft.

    Vriendelijke groeten,

    Logesh Jayabalan
    Klachtenbehandelaar
  7. Auteur
    Rania
    Datum
    Ik word niet geholpen.
  8. Auteur
    Lycamobile
    Datum

    Geachte klant,

    We hebben nog geen antwoord ontvangen op de e-mail die van onze kant is verzonden. Kunt u die e-mail controleren en beantwoorden om verder te gaan?

    Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft.

    Best regards,

    Logesh Jayabalan
    Klachtenbehandelaar

Ook een klacht indienen over Lycamobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen