Klacht Lycamobile: Bundel niet geactiveerd, support was onbereikbaar.

Lars#1234231123

Bij Lyca mobile is een databundel gekocht. Deze databundel is niet geactiveerd i.t.t. (de binnen 15 minuten) hetgeen op de website vermeld staat.

De databundel was bedoelt voor één dag. De klantenservice was onbereikbaar door storingen en vertragingen, zowel chat als telefonisch.

Het nut van de databundel is inmiddels vervlogen i.v.m. doorreis naar buiten de EU.

Het is ontzettend jammer dat dit probleem niet tijdig kon worden opgelost. De vrijheid die Lyca wil bieden kon niet worden waargemaakt.

Een terugbetaling van het aankoopbedrag

Lycamobile is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Lars#1234231123
    Wel ontvingen wij rond 18:00 de bevestiging dat de 3GB bonustegoed is ontvangen.

Roaming staat aan, de telefoon is diverse malen opnieuw opgestart, maar geen resultaat. In het buitenland is de data niet beschikbaar, maar dit is dé reden waarom wij de bundel hadden geactiveerd.

Nogmaals vragen wij om een terugbetaling aangezien de bundel nu onbruikbaar is geworden voor ons. Lyca kon niet leveren of ons van support voorzien.

Ook een klacht indienen over Lycamobile?