Klacht Lycamobile: geen bereik en geen service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 389267
Gebruiker
de groot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 31 juli heb ik Lyca Frankrijk een mail gestuurd, dat ik geen verbinding kon krijgen. Pas 9 aug kwam er een reactie. Dat is waardeloos, en niet meer zinvol om mij niet meteen te willen helpen, terwijl ik met een beltegoed van Lyca van 30,98 niet meer kon bellen of gebeld worden.

Ik heb plaatsvervangend een kaart van Orange.fr gekocht. Kosten: aanschaf sim kaart 9,90 en beltegoed 10,- samen 19,90.
Op 9 augustus kwam Lyca met een reactie, dat ik mijn instellingen op Lyca moest zetten. Maar natuurlijk stonden die goed, want daarvoor kon ik wel bellen. Later, toen het beltegoed van Orange op was, heb ik het opnieuw geprobeerd en had ik weer bereik. Het bleek dat mijn simkaart dan was bewogen of zo en er opnieuw ingezet moest worden. Later viel het netwerk van Lyca opnieuw uit, waardoor ik daar achter kwam.

Ik vind de service van Lyca waardeloos. Ze zijn onbereikbaar en helpen je niet.

De oplossing

vergoeding kosten van de vervangende simkaart van orange, 19,90 en er voor zorgen dat mijn simkaart bruikbaar blijft en niet steeds het bereik wegvalt.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
de groot
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?