Klacht Lycamobile: Irritatie

Steffanie.olof

Ik heb sinds een week lyca mobile simkaart gekocht nadat ik die simkaart heb geplaatst in mijn telefoon en mijn telefoonnummer wijziging via de app heb gedaan .. krijg ik arabiche berifhten waar ik niet op zit te wachten .. en ik ga ook niet iedere keer een nieuwe sim kopen .. wat is dit voor bullshit gedoe ..wordt dagelijks bericht in een taal die ik noet ken het begint me men strot uit te hangen !

Dat die buitenlandse nummer mij niet meer kunnen berichten .. het is irritant .. en ik ga niet weer opnieuw dit is jullie lycamobile probleem en niet het mijne .. of verkoop simkaarten die niet zomaar gebelt en geapt worden ..

Lycamobile
    Hallo klant,

Hieronder vindt u de algemene voorwaarden van onze diensten met betrekking tot de geldigheidsduur van Lycamobile SIM.

3.2 Als de LYCAMOBILE-simkaart gedurende 3 maanden (de “geldigheidsperiode”) niet wordt gebruikt voor uitgaande oproepen en sms-berichten, wordt de simkaart bevroren.

3.3 De klant heeft dan 1 maand om zijn simkaart op te laden, als de klant binnen 1 maand herlaadt en de service gebruikt, wordt het oude tegoed dat eerder onder clausule 3.2 was geblokkeerd, hersteld en kan de klant bellen en gebeld worden. en sms zoals normaal.

3.4 Als de klant niet binnen 1 maand na de "geldigheidsperiode" herlaadt, verliest de klant:

alle ongebruikte kredieten;
    zijn / haar specifieke telefoonnummer permanent.
    De LYCAMOBILE-simkaart wordt geblokkeerd voor verder gebruik.

Volg de onderstaande link om meer over hetzelfde te weten.

Wij zijn niet aansprakelijk voor berichten die worden ontvangen via applicaties van derden. Waarschijnlijk is het nummer eerder door een andere abonnee gebruikt en na deactivering aan u toegewezen.

We willen u bedanken voor uw geduld en begrip.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft.

Vriendelijke groeten,

Logesh Jayabalan
    Klachtenbehandelaar

Ook een klacht indienen over Lycamobile?