Opgelost door Lycamobile: Mijn opwaardering niet gekregen en uitgescholden door medewerker

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 348361
Gebruiker
Regenboog
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Allereerst heb ik beltegoed opgewaardeerd en heb ik deze niet ontvangen erna bel ik met de klantenservice en ik word gewoon uitgescholden door ene Hicham vandaag 5 februari om 10.20 en zijn collega rachida kon me alleen maar doorverwijzen naar de website?

De oplossing

Mijn beltegoed of mijn geld terug krijgen en degene die mij uitschold als jarenlange vaste klant ontslaan!

2 reacties

  1. Auteur
    Lycamobile
    Datum
    Dear Customer,

    Please help us with your Lycamobile number, alternate contact number and convenient time to be contacted for further assistance.

    Regards,
    Lycamobile team
  2. Auteur
    Lycamobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Chehlaoui,

    We write about your complaint #348361: er is een nieuwe reactie geplaatst Ticket ID : 72549667.

    We are sorry for the delay in resolving your issue. We have tried to find out the status of the transaction happened on 04/02/2019. As we did not find the order ID in the snap shots given, we are unable to trace your transaction. However, we have given an amount of 10 as a re-credit to your mobile number. You can check the same by dialing *101# in your mobile number. Hence, we understand that your issue has been resolved.

    regards,
    Shanthy Shanmugam
    Complaints Handler
    www.lycamobile.com



Uiteindelijke oplossing

Auteur
Regenboog
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lycamobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen