Klacht Lycamobile: niet kunne smsen

Klachtnummer
# 486179
Gebruiker
magermans1000
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik ken ook niet smsen. centralenr verander en nog niks. ben geen ict-er... eerst kreeg je een sms met instellingen en was het goed... na 2 weken mn tijd te verspillen en mn bundel dus nutteloos is geweest vind ik dat het tijd word om te kunne smsen

De oplossing

me sms met de instellingen sturen en een code voor maand gratis

1 reactie

  1. Auteur
    Lycamobile
    Datum

    Hallo Magermans,

    Beschouw dit bericht alstublieft als een oprechte verontschuldiging van Lycamobile voor het veroorzaakte ongemak. We begrijpen hoe frustrerend dit voor u kan zijn geweest.

    Volgens onze gegevens zien we dat de internetdiensten van uw Lycamobile-nummer al actief zijn en dat de gegevens met succes worden geopend. We zouden het op prijs stellen als u zou kunnen controleren of alles naar behoren werkt en als dit niet het geval is, laat het ons dan weten.

    Als uw klacht verband houdt met een ander onderzoek, deel dit dan in het kort voor verder onderzoek.

    Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft.

    Vriendelijke groeten,

    Logesh Jayabalan
    Klachtenbehandelaar

Ook een klacht indienen over Lycamobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen