Klacht Lycamobile: Nieuw bestelde Simkaart niet ontvangen binnen genoemde levertijd

Klachtnummer
# 307606
Gebruiker
Techuser9595
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste,

31 mei heb ik een lycamobile simkaart met een Holland mega bundel besteld op de website van lycamobile.

Ik heb hier een bevestiging van ontvangen per mail. In de mail stond vermeld dat ik de simkaart binnen 5 werkdagen zou ontvangen. Hierbij kreeg ik ook een pincode om de Holland mega bundel te activeren deze moet binnen 15 dagen geactiveerd worden anders vervalt te code.

Het is nu inmiddels meer dan 5 werkdagen geleden en ik hen de simkaart nog steeds niet ontvangen.

Ik heb al een mail gestuurd naar de klantenservice hierover enkele dagen geleden maar heb hier nog geen antwoord op gekregen. Ook heb ik nog contact op genomen met het mailadres voor klanten over lycamobile, hier heb ik ook nog geen antwoord op gekregen.

Wanneer ik de klantenservice wil bellen krijg ik iemand aan de telefoon die zegt dat hij voor een callcenter belt en mij verder niet inhoudelijk hiermee kan helpen.

Ik heb ook al geprobeerd het bestelnummer in te voeren op de site van Lyca deze word niet gevonden.

Graag zou ik de simkaart nog willen ontvangen en weten of er misschien iets is mis gegaan.

Met Vriendelijke Groeten,

David Petersen

De oplossing

Graag zou ik de simkaart nog willen ontvangen en weten of er misschien iets is mis gegaan.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Lycamobile is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lycamobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen