Klacht Lycamobile: Onterecht nummer blokkeren

happy Niet opgelost
Ramez

Ze hebben mijn mobiel nummer onterecht en zomaar zonder geldig reden geblokeerd

Zeer slecht klantenservice

Lycamobile
    Geachte klant,

We schrijven met verwijzing naar het Onterecht nummer blokkeren # 377058.

Volgens onze gegevens zien we dat het nummer 31684444497 actief is en niet geblokkeerd. Er zijn tot nu toe echter geen gesprekken gestart met de SIM. Help ons alstublieft met uw simkaartnummer (19-cijferig nummer dat op de achterkant van SIM wordt afgedrukt) voor het verifiëren van de SIM-status.

Onze verontschuldigingen accepteren voor het ongemak. We willen u ook bedanken voor uw geduld en begrip.

Bedankt voor je tijd en aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog andere vragen hebt.

Vriendelijke groeten,

Logesh Jayabalan

Klachtenbehandelaar
    www.lycamobile.com
    Lycamobile
    Geachte Ramez,

Bedankt voor uw e-mail met de details.

Volgens onze gegevens zien we dat het nummer 31684444497 momenteel actief is met verschillende SIM xxxxxxxxxxxxxxx 2413 en wordt gebruikt door andere abonnees. Het is een nieuwe SIM. Dit bevestigt dus dat uw SIM is gedeactiveerd vanwege niet-gebruik. Als uw SIM is gedeactiveerd, hebt u geen toegang tot uw online account.

Omdat het nummer al aan een andere klant is toegewezen, kan hetzelfde niet aan u worden toegewezen. U kunt onze services echter blijven gebruiken met een nieuwe simkaart en een nieuw nummer. Simkaarten kunnen worden besteld via onze website www.lycamobile.nl of deze kan bij elke winkel worden gekocht.

Hieronder vindt u de algemene voorwaarden van onze diensten met betrekking tot de geldigheidsperiode van de simkaart.

3.2 Als de LYCAMOBILE SIM-kaart gedurende drie maanden (de "geldigheidsperiode") niet wordt gebruikt om uitgaande oproepen en sms-berichten te maken, wordt de SIM-kaart bevroren.
    3.3 De Klant heeft dan 1 maand de tijd om zijn simkaart bij te vullen, als de klant binnen 1 maand zijn topdownload gebruikt en de service gebruikt, wordt het oude tegoed dat eerder was bevroren onder clausule 3.2 hersteld en kan de klant bellen en gebeld worden en sms zoals normaal.
    3.4 Indien de Klant niet binnen 1 maand na de "geldigheidsperiode" herlaadt, verliest de Klant: alle ongebruikte tegoeden; zijn / haar specifieke telefoonnummer permanent. De LYCAMOBILE SIM-kaart wordt geblokkeerd voor verder gebruik.

Volg de onderstaande link om meer over hetzelfde te weten.

We willen je bedanken voor je geduld en begrip.

Vriendelijke groeten,

Logesh Jayabalan

Klachtenbehandelaar
    www.lycamobile.com

Ramez
Uiteindelijke oplossing Geacht heer / mevrouw,  Ik heb de simkaart wel regelmatig gebruikt, ik snap het niet dat u zegt dat ik het simkaart langer dan 3 manden niet had gebruikt.  Ik wil een bewijs van jullie kant dat het zo is .. ik heb zelf geen toegang tot mijn account anders had het kunnen bewijzen via de gebelde nummers.  Ik vind het erg onterecht dat lyca had mijn mobielenummer geblokkeerd.    Ik wil nogsteeds mijn oud nummer terug inclusief mij  beltegoed.  Met vriendelijke groet. Ramez