Klacht Lycamobile: Opgewardeerd op een verkeerd nummer

Klachtnummer
# 271894
Gebruiker
yehtaryavuz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo,

Op 30/08/2017 16:28:23 heb ik 20 euro opgewardeerd op een verkeerd nummer. Mijn nummer is 0685843248 maar heb het opgewardeerd op 0684853248. Hiervan een melding gemaakt onder referentienummer: 5853 77 85 . het zou eerst in 24/ dan 48/ en dan 72 uur opgelost. Inmiddels al een email gestuurd naar cs@lycamobile.nl met betalingsbewijs en oderbevestiging. Mijn vraag is wanneer krijg ik mijn 20 euro beltegoed op nummer : 0685843248 ?

mvg Yehtar yavuz

De oplossing

beltegoed gestort op mijn nummer : 0685843248

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Lycamobile is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lycamobile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen