Klacht Lycamobile: Rotte bedrijf lyca en 1808 klantenservice

Mirr21

Gebeld via 1808 en heb totaal 20minuten aan de lijn gezeten en ben als nog niet geholpen . (3 delen gebeld)
Ik heb nu een hoge factuur van €17 gekregen..
Echt onzin , nooit meer na lyca gaan en klantenservice bellen.

Ze mogen mijn factuur betalen en mij helpen met de klacht waarvoor ik belde

Lycamobile
    Dear N. F,

We are writing to you in English to provide a quicker response to your email below, we hope that is not inconvenient to you. An automated translation is provided below.

We understand that you had to wait for the calls to be answered, however due to huge inflow of calls the wait time was increased and we sincerely apologise for this inconvenience.

In order to look into your request and provide further assistance, please contact us on complaints@lycamobile.nl by referring the ref. number 65379905 and by providing your Lycamobile number and more details about your complaint.

Alternatively, please be informed that you can contact us from your Lycamobile on the 1200 - € 0.09/min (max. €0.36/call) or dial 0207 543 030 from another phone or +31 207 543 030 from abroad
    Charges: Additional operator charges may apply.

Kind Regards,

Fabio Russomando
    Complaints Handler

Beste N. F,

We begrijpen dat u moest wachten totdat de oproepen werden beantwoord, maar vanwege de enorme toestroom van oproepen, werd de wachttijd verlengd en wij bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor dit ongemak.

Neem contact met ons op via klachten@lycamobile.nl door de referentie te raadplegen om uw verzoek te onderzoeken en verdere hulp te bieden. nummer 65379905 en door uw Lycamobile-nummer op te geven en meer informatie over uw klacht.

Als alternatief kunt u er rekening mee houden dat u met uw Lycamobile contact met ons kunt opnemen op de 1200 - € 0,09 / min (max. € 0,36 / bel) of bel naar 0207 543 030 vanuit een andere telefoon of 0 207 543 030 vanuit het buitenland
    Kosten: er kunnen extra operatorheffingen van toepassing zijn.

Vriendelijke groeten,

Fabio Russomando
    Klachtenbehandelaar

Ook een klacht indienen over Lycamobile?