Opgelost door Lycamobile: Simkaart 2,5 maanden geleden besteld en is nog steeds niet geactiveerd door Lycamobile

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 326661
Gebruiker
Arad
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik had een simkaart besteld bij Lycamobile. Ik heb de code ontvangen waarmee ik de bundel kan activeren, maar de simkaart zelf niet. Ik heb toen contact opgenomen met Lycamobile. Die meneer zei dat ik een nieuw simkaart moest bestellen en dat zij het verder zouden regelen. Ik heb een nieuw simkaart besteld, gekregen, met het nieuwe nummer gebeld naar Lyca om het nummer de koppelen aan de code. Na 2,5 maand is er noch geen resultaat noch geen geactiveerde bundel. Ik heb al aan de klantenservice doorgegeven dat ik mijn geld terug wil, omdat ik nu al een te lange tijd voor niks zit te wachten. Die meneer zei toen dat ik beter kon wachten en dat ik anders mijn geld kon vergeten, want dat kon niet of dat duurde te lang etc. Toch wil ik mijn geld teruggestort hebben op mijn rekening. Ik heb geen zin meer om te wachten.

De oplossing

Ik wil graag dat mijn geld zo snel mogelijk weer wordt teruggestord naar mijn rekening door lycamobile. Het gaat om een Holland bundel S. De kosten voor deze bundel is 7,50 euro.

4 reacties

  1. Auteur
    Lycamobile
    Datum
    Dear Z Arad,

    Thank you for contacting us.

    To assist you further, please send an email to complaints@lycamobile.nl with the reference number 68147186 .

    Kind Regards,
    Lycamobile Customer Services
  2. Auteur
    Arad
    Datum
    Dear lycamobile,

    Thanks for your reply. I have already mailed to that email adres a couple of times. But still nobody helped me. I want my money back, the service of lycamobile is very bad. I tried over the mail and called for hours with lycamobile customer service but still nobody helped me.

    Kind regards Z. arad
  3. Auteur
    Arad
    Datum
    Dear Lycamobile,

    Thankyou for your reply. The emailaddress I ordered the bundle with and send my complaints with is jackieloenen@hotmail.com

    Kind regards,

    Z. Arad
  4. Auteur
    Arad
    Datum
    At the moment I am still waiting for the refund.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arad
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lycamobile?